ח"כ שטרית: "החמאס הרבה יותר גרועים מהנאצים"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on ח"כ שטרית: "החמאס הרבה יותר גרועים מהנאצים"

    ח"כ קטי שטרית שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' והביעה את תחושותיה הקשות לאחר הטבח הנורא בעוטף עזה: "אני לא רוצה ולא מסוגלת לפרט את המראות המזעזעים שבטח הציבור החרדי לא נחשף אליהם. הנאצים עוד היו בחסד לעומת הטבח המזעזע, ילדים נרצחו לעיני הוריהם". האזינו

    צילום: Rahim Khatib/Flash90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שטרית התראיינה ב'מהדורת הבוקר' ושוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "החמאס פעלו כמו דעא"ש. זה הרבה יותר גרוע מנאצים. אני לא רוצה ולא מסוגלת לפרט את המראות המזעזעים שבטח הציבור החרדי לא נחשף אליהם. הנאצים עוד היו בחסד לעומת הטבח המזעזע, ילדים נרצחו לעיני הוריהם".

    "פנו אליי הורים רבים המחפשים את יקיריהם. בעזרת פרסומים ברשת הצלחתי לעזור לחלקן באיתור הנעדרים. הקמנו חמ"ל משותף, ריכזנו את שמות הנעדרים וחילקנו את המשימות בינינו. אני חייבת לציין את ארגוני החסד שפעלו בצורה מקצועית ומהירה החל מהרגע הראשון, סיכנו את עצמם ונכנסו לאזורי לחימה כדי להגיש עזרה וסיוע, ועד לרגע זה עדיין מגיעים לכל בסיס צבאי ומשמחים את החיילים".

    "כרגע אנחנו חייבים להתרכז בכך שיש עשרות אלפי חיילים המפוזרים באזורי הלחימה ועלינו להסיר את האיום. עוד לא קיבלנו תמונת מצב של הנעשה ביהודה ושומרון, יש שם תסיסה גדולה ואסור שתתפתח שם זירה נוספת".

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עם כל הזעזוע העצום מהאכזריות הברברית בטבח הבילתי נתפס , שום דבר עדיין לא דומה לשואה הנוראה.
      בפרט לא בהיקף הבילתי נתפס